چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دهه فجر

حوزه/به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن، زنگ «انقلاب» در مدارس استان کردستان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن، زنگ «انقلاب» صبح امروز در مدارس استان کردستان به صدا درآمد.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب های جهان دارای ویژگی های خاصی همانند استقلال، عدالت، پیشرفت معنویت، آزادی و... است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تاکید کرد: این انقلاب با دو قدرت به پیروزی رسید، یکی قدرت معنوی و دینی امام راحل بود و دیگری قدرت آحاد ملت ایران که این دو قدرت توانست نظام ستم شاهی را سرنگون کند.

قربانی تاکید کرد: امروز جوانان باید برای تحقق اهداف این انقلاب و نیز عملی کردن بیانه گام دوم انقلاب تلاش شان را دوچندان کنند.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برای گرامیداشت این ایام و ویژه برنامه های فجر انقلاب کمیته فرهنگیان و دانش آموزی را در کل استان تدارک دیده است.

قربانی ادامه داد: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، با همکاری بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، راهیان نور مجازی کردستان به صورت رسمی آغاز به‌کار می کند، البته این کار به صورت مجازی در شبکه شاد انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به شعار امسال دهه فجر یعنی «انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی»، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای این دهه مبارک برنامه های بسیاری در بحث فرهنگی، دینی، ورزشی و... در دست انجام دارد البته به علت شرایط کرونایی این برنامه ها در فضای مجازی یا همان برنامه شاد برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha