دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دفاع و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچ گاه نباید در جامعه کمرنگ شود

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: خدای متعال به برکت وجود امام راحل و ایثار و جان فشانی شهدای والامقام، نعمت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را به ما عنایت کرد و ما باید به معنای واقعی قدردان این نعمت عظیم باشیم.

وی افزود: قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی نیز به این است که با تمام وجود حافظ و پاسدار ارزش ها و دستاوردهای عظیم آن در ابعاد مختلف باشیم و نگذاریم خدای ناکرده این مساله بسیار مهم و کلیدی به مرور زمان، کمرنگ و یا کم اهمیت شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت: این که ما در روزگاری زندگی می کنیم که شاهد استقرار نظام جمهوری اسلامی هستیم، حقیقتاً نعمت بسیار بزرگی است که نصیب جوامع و ملل دیگر نشده و ما باید با تقویت روحیه دینی و انقلابی، قدردان و شاگر این نعمت باشیم.

وی همچنین گفت: با وجود دستاوردها و برکات خیره کننده انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال اخیر، متاسفانه شاهد مظلومیت انقلاب هستیم و یکی از دلایل این مظلومیت به این خاطر است که آن طور که باید و شاید نتوانسته ایم دستاوردهای آن را برای مردم خودمان در درجه اول و سپس مردم جهان به درستی تبیین و تشریح کنیم.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: از آن سو متاسفانه دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام، با استفاده از ابزارها و اهرم های قوی رسانه ای به دنبال انکار دستاوردهای انقلاب هستند و در این بین به شدت می کوشند که ذهنیت نسل جدید را نسبت به ارزش ها و باورهای انقلابی مخدوش کنند و حال آن که وظیفه ما در مقابله با این جریان، جهاد تبیینی، روشنگری و نیز امیدبخشی در سطح جامعه و به خصوص در رابطه با نسل جدید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha