دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارمندان بیمارستان‌ در وایتینگتون، از اهالی مسجد کمک غذایی دریافت کردند

حوزه/ جمعی از داوطلبان مسجد، به کارکنان مراکز درمانی در منطقه وایتینگتون در بریتانیا، به منظور بالا بردن روحیه کارمندان و تشکر از تلاش‌های آن‌، مواد  غذایی فرستادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از hamhigh، کارمندان بیمارستان‌های وایتینگتون، در شروپ‌شر بریتانیا کمک‌های غذایی را از مسجد دریافت کردند.

مسجد جاده وایتمن در این محله، به منظور بالا بردن روحیه کارمندان و تشکر از تلاش‌های آن‌ها برای نجات جان بیماران، کمک‌های غذایی به کارمندان بیمارستان‌های تقدیم کردند.

جمعی از داوطلبان مسجد از فروشنده‌های محلی و اهالی، کمک‌های مالی را جمع‌آوری کرده و مواد غذایی را به کارکنان مراکز درمانی در رونزی، باندز گرین و لوردشیپ لین تحویل دادند.

شهردار منطقه مددکاران مسجد را در این عمل خیر همراهی کرد.

این مسجد برای کارمندان بهداشتی ، از جمله کارمندان بیمارستان نورث میدلسکس ، غذای گرم و میان وعده تهیه کرده است تا هنگام کار در دوران شیوع کرونا، با روحیه بالاتری کار کنند.

بی بی خان، رئیس مسجد جاده وایتمن ، گفت: از جامعه اقلیت‌های نژادی افراد زیادی در بیمارستان بوده‌اند که ما آنها را می شناسیم و یا با خانواده‌های مبتلایان یا فوت‌شدگان از کرونا آشنایی داریم.

وی گفت: بنابراین واقعا مهم است که ما زحمات آن‌ها را در این زمانه سخت قدر بدانیم. ما به این ترتیب به آن‌ها نشان می‌دهیم که حامی‌شان هستیم، از آن‌ها حمایت می‌کنیم هر چند نمی‌توانیم حجم کار آن‌ها را کاهش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha