دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد در ویرجینیا پیشنهاد داد هزینه نصب چراغ راهنمایی را بپردازد

حوزه/ مسجدی در شهر وارنتون در ویرجینیای آمریکا، که به بهانه ترافیک مانع توسعه آن می‌شوند، پیشنهاد داده که در هزینه نصب چراغ راهنمایی جدید در جاده به شهرداری منطقه کمک کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از princewilliamtimes، مسجد دارالنور در شهر وارنتون واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا، پیشنهاد داد برای ساخت و نصب چراغ‌های راهنمایی به شهرداری کمک‌رسانی کند.

با بهانه‌گیری‌های جدید شورای شهری مربوط به ترافیک و وضعیت راهنمایی و رانندگی منطقه، مسجد که قصد گسترش دارد، پیشنهاد کرده که تا سقف ۶% از هزینه‌های نصب چراغ راهنمایی جدید در جاده مذکور را تامین می‌کند.

مسجد دارالنور به دنبال مجوز ویژه از هیات نظارت بر شهرستان است تا از ۱۲ هزار فوت مربع به ۸۸ هزار و ۲۷۶ هزار فوت مربع توسعه پیدا کند. این مرکز قصد افزودن یک نمازخانه جدید ، دفاتر اداری ، سالن ضیافت چندمنظوره، مرکز جوانان و سالمندان، اتاق‌های جلسات ، زمین‌های بازی ، مرکز نگهداری از کودکان و مدرسه خصوصی با دفاتر اداری مرتبط، سالن اجتماعات و یک کلینیک پزشکی را دارد.

هیات نظارت قرار است امروز ۲ فوریه، در مورد مجوز ویژه برای توسوعه مسجد رای‌گیری انجام دهد. به گفته کارکنان، این توسعه سبب استفاده از وسایل نقله از ۱۷۶۱ به ۶۲۵۰ مورد خواهد رسید که البته فقط به روزهای جمعه مربوط می‌شود.

در این میان رافی احمد رئیس مسجد ابراز امیدواری کرد که با افزودن چراغ راهنمایی در ورودی مسجد، برخی نگرانی‌ها برطرف شوند.

وی گفت: ما آماده‌ایم تا در نصب چراغ راهنمامشارکت داشته باشیم. من فکر می‌کنم ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا اساساً مسئله‌ای نباشد.

الیزابت اسکولین ، برنامه ریز حمل و نقل شهری منطقه پرنس ویلیام در ویرجینیا، روز دوشنبه گفت که متقاضی این پروژه ، انجمن مسلمانان آمریکا ، موافقت کرده است که ۵۱۰۰۰ دلار یا ۶ درصد از هزینه چراغ راهنمایی جدید  را به منظور کنترل بهتر ترافیک در منطقه کمک کند. قیمت این چراغ راهنمایی بین ۸۵۰،۰۰۰ تا ۱ میلیون دلار تخمین زده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha