شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بویین زهرا

حوزه / همسران و مادران شهدا با الگوی رفتاری خود که با تأسی از حضرت زینب(س) و حضرت ام البنین(س) بود، در سراسر حیات با برکتشان مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار و شهادت بوده‌اند و به معنای واقعی نمود عینی شهدا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در مراسم تجلیل از مادران وهمسران شهدای شهرستان بویین زهرا که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت:  پیامبر (ص) نقش اساسی در تربیت دینی و اجتماعی سیاسی حضرت زهرا (س) داشتند این نقش، نقش اسلام است، چراکه رسول اکرم (ص) با استفاده از تعالیم قرآنی فاطمه (س) را تربیت و برای آینده امت اسلام آماده و تقویت کردند.

وی با بیان این که زنان جامعه باید با تاسی از این بانوی بزرگوار شأن و منزلت خود را در جامعه حفظ و منشا تربیت صحیح فرزندان باشند، بیان کر د: با توجه به هجمه هایی که امروز برای بدنام کردن جایگاه زن در جوامع غربی صورت می گیرد، به جرأت می توان گفت حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای سبک زندگی همه زنان عالم است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش ایران اسلامی در منطقه اشاره و تصریح کرد:  ملت‌های مسلمان در سراسر جهان، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری مقتدر و اسلامی می‌شناسند و عملکردهای مقام معظم رهبری را برای خود راهگشا و الگو می‌دانند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: امروز با رهبری داهیانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این کشور در تمام عرصه های مختلف پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته که جای شکرگزاری است.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همسران و مادران شهدا با الگوی رفتاری خود که با تأسی از حضرت زینب(س) و حضرت ام البنین(س) بود، در سراسر حیات با برکتشان مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار و شهادت بوده‌اند و به معنای واقعی نمود عینی شهدا بودند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha