چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پذیرش حوزه علمیه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان سمنان اقدامات تبلیغی پذیرش سال ۱۴۰۰ را با تاکید بر«پویش هر طلبه یک داوطلب» تشریح کرد.

خانم راضیه علی‌پوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت:  تبلیغات پذیرش ۱۴۰۰ متفاوت از سال‌های گذشته است و بخش اعظم این تبلیغات در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: مدارس علمیه استان در جهت بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود فضای مجازی برای تبلیغات پذیرش هدایت شده اند.

وی با اشاره به «پویش هر طلبه یک داوطلب» افزود: تبلیغات چهره به چهره موثرترین شیوه تبلیغ جذب داوطلبان حوزه است و با تشکیل گروه‌های «پشتیبان داوطلب» و عضویت داوطلبان در آن، از ظرفیت طلاب استان برای مدیریت این گروه‌ها و فعالیت در این پویش استمداد شده است.

به گفته علی‌پوری، هدف از تشکیل گروه‌های «پشتیبان داوطلب» همراهی طلاب با داوطلبان از ابتدای ثبت نام تا مرحله نهایی ثبت نام و پاسخ به سوالات و ابهامات داوطلبان تشکیل شده است .

وی گفت: طی تعامل با آموزش و پرورش، بعضی معاونین آموزش مدارس علمیه استان سمنان، جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان، به عضویت سامانه شاد درآمدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان سمنان، با اشاره به تعامل با نهادهای همسو گفت: اقلام و تیزر پذیرش از طریق نامه به ادارات کل استان ارسال شده است و استفاده از ظرفیت مبلغان و دانش آموختگان حوزه علمیه و تهیه کلیپ هایی از فعالیت ها و ظرفیت‌های علمی مدارس علمیه و انتشار در کانال‌های پربازدید از دیگر اقدامات استان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha