دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی اعضای شورای پژوهشی مرکز احیای آثار اسلامی این پژوهشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی حجج اسلام والمسلمین محمدهادی یوسفی غروی، سید منذر حکیم، محمد باقری، عمّار جمعه فلاّحیه زاده و آقای غلامرضا نقی جلال آبادی را به عنوان «اعضای شورای پژوهشی مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب کرد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این حکم آورده است:

نظر به سوابق علمی و پژوهشی ارزش‌مند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز احیای آثار اسلامی، به موجب این حکم، به مدت دو سال، به عنوان عضو «شورای پژوهشی مرکز احیای آثار اسلامی» منصوب می‌شوید. 

شورای پژوهشی، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در پژوهشکده است که وظایف مهمی از جمله بررسی و تصویب برنامه‌ها، تأیید صلاحیت محققان و ناظران طرح‌ها و ارزشیابی نهایی فعالیت‌های علمی را به عهده دارد. از این‌رو این شورا نقش به سزایی در تقویت مباحث علمی پژوهشکده خواهد داشت. انتظار می‌رود با حضور مستمر و فعال در جلسات شورای پژوهشی و نظارت بر فعالیت‌های تخصصی، حسب مورد، پژوهشگاه را در انجام رسالت علمی کمک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha