پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کوهبر

حوزه / نوید کوهبر از نمایش فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در سامانه‌های برخط هاشور، ودیو و تیوال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نوید کوهبر مدیر اکران آنلاین چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با اشاره نمایش آثار این رویداد در فضای برخط بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و تجربه موفق اکران آنلاین در جشنواره‌های برگزار شده از جمله سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایش فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیز به فضای برخط منتقل شده است. بدین ترتیب سامانه‌های هاشور، تیوال و ودیو میزبان مخاطبانی از سراسر ایران برای تماشای آثار حاضر در بخش مسابقه این رویداد خواهند بود.

وی افزود: دسترسی به این آثار برای عموم علاقه مندان رایگان بوده و در سانس‌های مختلفی که متعاقبا اعلام می‌شود، نمایش داده خواهند شد.

کوهبر همچنین به کسب اجازه از صاحبان آثار اشاره و عنوان کرد: فیلم‌هایی که صاحبان آنها اجازه نمایش آنلاین را در جشنواره رضوی داده‌اند، در سامانه‌های نامبرده نمایش خواهیم داد. این فیلم‌ها نیز براساس جدول برنامه به مدت سه روز از ۴ تا ۶ اسفند ۹۹ به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ۴ تا ۷ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha