دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز اسلامی در نیوهمپتون، انبار غذای اضطراری جدید تاسیس کرد

حوزه/ مرکز اسلامی میدل تاون در نیوهمپتون یک انبار غذا راه اندازی کرده است تا مایحتاج غیر قابل فسادشدنی را ذخیره‌سازی کرده و آن را به هرکسی که نیاز دارد ارائه دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از recordonline، مرکز اسلامی میدل تاون در شهر نیوهمپتون در ایالت نیویورک در آمریکا، انبار یا بانک غذای جدیدی برای کمک به مردم محلی راه اندازی کرده است.

در آخر هفته اول هر ماه ، تاسیسات   کیسه های پر از مواد اولیه مانند شکر و روغن و اقلام کنسرویی در قفسه‌ها مانند حبوبات کنسرو شده ، ماکارونی جعبه‌ای ، سوپ‌های شیشه‌ای ، برنج خشک و سایر کالاها را برای سیر کردن نیازمندان توزیع می‌کنند.

قادر ملیک و اختر علی از اعضای نماینده این مرکز هستند و آن‌ها همچنین شماره تلفنی را ارائه داده‌اند و از نیازمندان خواسته‌اند در صورت تمایل با آن‌ها تماس بگیرند.

علی روز سه شنبه در تماسی تلفنی  با خبرنگاران گفت: ما همیشه و برای همه باز هستیم. ما قلب خود را به روی همه باز می کنیم.

این مسجد معمولاً در مواقعی مانند تعطیلات بزرگ یا جشن‌ها، غذادهی انجام می‌دهد، اما این نخستین ‌باری است که به طور منظم هر ماه رویداد غذارسانی برگزار می‌کند. با توجه به بیماری همه گیر  و شیوع ویروس کرونا مردم را با مشکلات مالی مواجه ساخته و علی ، که معاون رئیس مرکز نیز می‌باشد گفت که جامعه اسلامی محلی می‌خواهد برای نیازمندان کمک‌ها را جمع آوری کند.

آخر هفته اول ماه فوریه ، آنها ۶۷ کیسه پر از مواد گیاهی و حلال را به نیازمندان توزیع کردند و ۱۵ کیسه نیز به یکی از بزرگترین پناهگاه‌های بی خانمانان در اورنج کانتی اهدا کردند. آنها امیدوارند که بتوانند  در ماه مارس تعداد سه رقمی کیف را توزیع کنند. و هدف‌شان نیز تنها برآورده‌سازی نیازهای جامعه خودشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha