شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 944978
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
وحدانی فر

امام جمعه دهدشت گفت: یکی از باقیات الصالحات برای والدین این است که فرزندی مبلغ و مروج دین تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه، حجت الاسلام و المسلیمن علی وحدانی فر، امام جمعه دهدشت، امروز در جمع اولیاء و مربیان مدرسه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت با اشاره به فضایل ماه رجب با استناد به روایات اظهار داشت: رجب مانند نهری در بهشت از عسل شیرین تر و از شیر سفیدتر است اگر کسی یک روز از ماه رجب روزه بگیرد روز قیامت از این نحر بهره مند می شود.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: از این ماه پر خیر و برکت مخصوصا لیله الرغائب از شبهایی که دعا در آن مستجاب می شود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب مدارس علمیه توفیق سربازی پیدا کرده اند و این لطف خدا به اولیای آنهاست، گفت: یکی از مهمترین باقیات  الصالحات برای انسان بعد از مرگ این است که فرزندی مبلغ و مروج دین داشته باشد.

حجت الاسلام وحدانی فر خطاب به اولیای طلاب افزود: شاکر باشید که فرزندتان در فضایی وارد شده که به اسم اهل بیت(ع) است و این نعمت کمی نیست.

وی اضافه کرد: همه جامعه در این کره خاکی فرزند دارند اما چطور می شود پیامبر(ص) به باقیات و صالحات و فرزند مبلغ دین سفارش کرده است! قطعا شما اهل حسنه یا حسناتی بوده‌اید که این لطف شامل حالتان شد.

امام جمعه دهدشت گفت: مهمترین رزق ها و مهمترین نعمت فرزند است آن هم فرزند صالح؛ از این رو خدا را شاکر و از این انتخاب فرزندتان راضی باشید.

وی در پایان اظهارداشت: اگر می خواهید فرزندتان انسان موثری در جامعه باشد اولین کسی که باید این تکریم و حرمت را نسبت به فرزند داشته باشد، اولیا هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha