دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: باید چاره‌ای برای مسکن فرهنگیان و طلاب اندیشیده شود تا دغدغه آن‌ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان خوزستان اظهار داشت: در نظام مقدس اسلامی توجه و چاره‌ای برای مسکن فرهنگیان اندیشیده شود تا دغدغه آن‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به این‌که جهت رفع موانع و مشکلات مسکن فرهنگیان کارگروهی تشکیل شود، بیان کرد: جهت تأمین منابع و آورد اولیه از منابع قرض‌الحسنه استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به‌ضرورت تلاش برای مسکن طلاب و تلاش لازم در این خصوص، ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از طلاب، معلم هم هستند در حال حاضر قسمتی از مسکن در اهواز و قسمتی نیز در دزفول در حال ساخت است.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به طرح شبکه امامت، ادامه داد: مسائل هر محله به امام محله ختم می‌شود و در سطح اهواز در حال پیگیری هستیم که هر مسجدی بالغ‌بر ۸۰ کارگروه در آن شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از حلقه‌های مفقوده را در طرح امام محله می‌توان پیشنهاد داد. یکی از کارگروه‌هایی که می‌توان در آن تعریف شود، "مسائل تربیتی" است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان خواستار هماهنگی بیشتر بین مساجد و دوری از موازی کاری شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha