شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مربی مسلمان کلاس‌های تنیس به مساجد بردفورد آورده

حوزه/ یک مربی مسلمان و علاقه‌مند به ورزش تنیس، با کمک یک برنامه ورزشی رایگان، توانسته در مساجد سرتاسر بردفورد، کلاس‌های آموزش تنیس برای مربی‌گری و شرکت در مسابقات تشکیل دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک مربی ورزشی مسلمان مستقر در شهر بردفورد در یورکشایر بریتانیا، قصد دارد ورزش تنیس را به مساجد وارد سازد و فرصتی را برای جوانان مسلمان و نسل‌های بعدی برای مربی‌گری و بازی در این ورزش فراهم سازد.

 نالته تاکر به عنوان الگویی برای بسیاری از زنان و دختران جوان ، در سال ۲۰۱۴ آکادمی ورزشی سنته را تاسیس کرد و از آن زمان در آنجا دروس ورزشی از جمله مربیگری تنیس را به جوامع اسلامی در بردفورد ارائه می‌دهد.

نالته در این باره به خبرنگاران گفت: من اولین بار تنیس را پس از رفتن به یک کارگاه آموزشی فراگیر یاد گرفتم و از آنجا پروژه ای به نام سروس را کشف کردم که اکنون امیدوارم جامع ما بتواند وارد آن شود.

وی افزود: من همیشه تنیس را دوست داشتم ولی هرگز در این زمینه خارق‌العاده نبودم، من قدری سنگین هستم ، اما آن را دوست داشتم.  

چهار سال بعد ، او از طریق این طرح آموزشی شروع به ارائه جلسات تنیس در تعدادی از مدارس ایمان محور ، کلیساها و مساجد کرد.

وی گفت: ما شروع به ارائه جلسات در مدارس و محیط‌های دینی مانند مساجد در بردفورد کردیم. بسیاری ثبت‌نام کردند و آن را دوست داشتند.

این مربی مسلمان خاطرنشان کرد: در بردفورد یک جامعه مسلمان بزرگ وجود دارد و هر کودک ​​مسلمان از ۸:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعد از ظهر به مدرسه رفته و سپس به خانه می‌رود، و از آنجا بچه ها در ساعت ۵-۷ عصر به مسجد می روند. بنابرین ما ابتکاری تشکیل دادیم که به صورت رایگان جلسات آموزشی را به مساجد بیاوری. همه تجهیزات را تهیه کنیم و کارکنان آنها را آموزش دهیم ، فقط برای اینکه بتوانیم برای یک ساعت ورزش کنیم.

این مربی مسلمان خاطرنشان کرد: این اتفاق افتاد و اکنون ما با ۲۰ سازمان در بردفورد در حال کار هستیم و به کودکان امکان می‌دهیم از آموزش بدنی که معمولاً خارج از مدرسه ندارند استفاده کنند. من قطعا فکر می کنم که دیدگاه ها شروع به تغییر می‌کنند. این برنامه به عادی‌سازی ورزش کمک می‌کند تا آنها آن را به عنوان چیزی که برای آنها مناسب نیست ، نبینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha