چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
هرمزگان

حوزه / هاشمی تختی با تاکید بر ضرورت تقویت و حمایت حوزه های علمیه، گفت: مدارس علمیه استان هرمزگان از منابع پایدار مالی برخوردار نیستند و با توجه به هزینه های جاری، در مضیقه مالی شدیدی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حسین هاشمی تختی در بازدید از مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم گفت: جزیره قشم دارای منابع طبیعی سرشاری است و با بهره گیری از ظرفیت های خدادادی این جزیره می توانیم منابع پایداری را برای حوزه علمیه ایجاد کنیم.

دبیر مجمع خیرین نهادهای حوزوی استان هرمزگان اظهار کرد: مدارس علمیه استان هرمزگان از منابع پایدار مالی برخوردار نیستند و با توجه به هزینه های جاری، در مضیقه مالی شدیدی قرار دارند.

وی افزود: مسئولان مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) می‌توانند با ایجاد منابع متناسب، جایگاه مدرسه در سطح استان و کشور را ارتقاء دهند.

هاشمی تختی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های خیرین و نهادهای مختلف به خصوص در جزیره قشم که از مناطق اصلی اقتصادی کشور است، می‌توان  منابع پایداری را برای مدرسه علمیه امام صادق (ع) قشم داشته باشیم.

وی افزود: بسیاری از مشکلات مدارس علمیه استان هرمزگان به علت نبود منابع پایدار و عدم وجود امکانات مناسب است؛ ما امروز شاهد وضعیت نامناسب زیرساخت های مدارس علمیه هستیم که می طلبد خیرین نیک اندیش ورود جدی به این مقوله داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha