دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تعطیلی امتحانات

حوزه/ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تواصی به بصیرت و همچنین با توجه به نزدیک بودن انتخابات و لزوم دعوت مردم به حضور در صحنه، معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مدیران مدارس می توانند تا زمان برگزاری انتخابات، امتحانات پایان سال طلاب را به تعویق بی‌اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تواصی به بصیرت و همچنین با توجه به نزدیک بودن انتخابات و لزوم دعوت مردم به حضور در صحنه، معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مدیران مدارس علمیه می توانند تا زمان برگزاری انتخابات، امتحانات پایان سال طلاب را به تعویق بی‌اندازند.

در این اطلاعیه آمده است؛

با توجه به برهه حساس کنونی و لزوم دعوت مردم به صحنه انتخابات از سوی طلاب و روحانیون، مدیران مدارس علمیه می توانند، تا زمان برگزاری انتخابات، امتحانات پایانی را به تعویق بیاندازند.

همچنین در صورت برگزاری امتحانات پیش از انتخابات، مدیران مدارس علمیه این اختیار را دارند که به طلاب فعال در عرصه تبلیغ و بصیرت‌افزایی، فرصتی دوباره جهت شرکت در امتحانات جبرانی پس از انتخابات، دهند.

امید است با حضور گسترده مردم در صحنه، شاهد انتخاباتی باشکوه و تحقق آرمان های بلند نظام اسلامی در گام دوم انقلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha