پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ همایش مدیران مدارس علمیه اهواز

حوزه/ نشست قرارگاه مرکزی تواصی حوزه علمیه استان خوزستان، با حضور فضلای حوزه علمیه استان در محل دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست قرارگاه مرکزی تواصی حوزه علمیه استان خوزستان، با حضور فضلای حوزه علمیه استان در محل دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان، برگزار شد.

این نشست به مدت دو روز ویژه مدیران مدارس علمیه اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان در راستای تبیین ضرورت کار قرارگاهی برگزار شد که حجج‌اسلام حبیب پور، ذوالفقاری و موسوی زاده به بیان توضیحاتی در رابطه با چگونگی تشکیل قرارگاه‌های منطقه‌ای پرداختند.

در بخشی از این نشست، مقرر شد در هر مدرسه علمیه، یک قرارگاه با همکاری اساتید و طلاب انقلابی جهت استفاده و به‌کارگیری تمامی ظرفیت موجود در مدرسه و نیروهای نخبگانی در اقشار مختلف مردم، راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام بزرگیان، مسئول دفتر سیاسی-اجتماعی حوزه علمیه خوزستان، در این جلسه، گفت: تشکیل قرارگاه‌های تواصی و مواسات، به فضل الهی زمینه‌ساز تشکیل تمدن اسلامی خواهد بود؛ چراکه یکی از ضرورت‌های کار گفتمانی و تشکیل تمدن اسلامی همگرایی نخبگان جامعه و آحاد جامعه حول محور اسلام ناب انقلابی است که قرارگاه‌های تواصی و مواسات در سطح شهرستان‌ها و محلات اهواز، این مهم را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است زمان فعالیت قرارگاه مختص به انتخابات نبوده و کار تا رسیدن به نقطه امید یعنی آرمان بزرگ انقلاب اسلامی که همان تشکیل تمدن نوین اسلامی است به فضل الهی ادامه دارد.

گفتنی است هسته مرکزی این تشکیلات اساتید و طلاب انقلابی پا به کار بوده و طلاب انقلابی به‌عنوان بازوان اساتید انقلابی در ترویج و گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب، فعالیت میدانی را زیر نظر مدیران مدارس علمیه دنبال می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha