چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام پرچم گفت: در موج سوم اعزام طلاب جهادی، بیش از ۳۰۰ نفر به مدت ۹۰ روز در پنج بیمارستان کرونایی شهر اهواز مشغول جهاد و خدمت‌رسانی به بیماران بودند.

حجت‌الاسلام بهادر پرچم، فرمانده بسیج طلاب سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اتمام مرحله سوم اعزام جهادگران حوزوی به بیمارستان‌های کرونایی، اظهارداشت: در موج سوم اعزام طلاب جهادی، بیش از ۳۰۰ نفر به مدت ۹۰ روز در پنج بیمارستان کرونایی شهر اهواز مشغول جهاد و خدمت‌رسانی به بیماران بودند.

وی با بیان اینکه موج سوم اعزام از ۲۴ بهمن سال گذشته آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ‌ماه جاری ادامه داشت، گفت: هدف از اعزام طلاب جهادگر، همیاری کادر درمان و خدمت به بیماران کرونایی بود که در بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی(ره)، رازی، امیرالمؤمنین(ع) و سینا مشغول فعالیت بودند.

حجت‌الاسلام پرچم با اشاره به عمده فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان‌ها، گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی که در این مرحله اجرا شد برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، جشن میلاد امیرالمؤمنین (ع) و عید مبعث، جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و امام زمان(عج)، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ویژه‌برنامه سال تحویل بود.

وی افزود: تشکیل کانال مدافعان سلامت در پیام‌رسان روبیکا با هدف اجرای مسابقات فرهنگی ویژه کادر درمان و بیماران کرونایی، فضاسازی بیمارستان و خیابان‌های مجاور با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و برگزاری جشن تولد برای کادر درمان در ایام عید نوروز نیز بخشی دیگر از این برنامه‌ها بود.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان، بیان کرد: در ماه رمضان طلاب و بسیجیان جهادگر با زبان روزه در کنار کادر درمان تمام قامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام پرچم افزود: با توجه به اینکه حضور جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان‌ها مورد استقبال کادر درمان و بیماران قرار گرفته و بحمدالله اثرگذار بود، این اطمینان خاطر را به مردم شریف خوزستان می‌دهیم که در صورت نیاز باری دیگر با توانی مضاعف و با قدرت تمام در عرصه حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری ویژه شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان، اظهارداشت: وظیفه خود میدانم از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله موسوی جزایری، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha