یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تحصیل بیش از ۱۶۰ بانوی طلبه در حوزه علمیه خواهران شهرستان رودان استان هرمزگان

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ داوطلب برای سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان رودان ثبت‌نام کرده‌اند.

خانم منصوره شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تشریح عملکرد یکساله فعالیت‌های مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان بیان کرد: هر چند سال ۱۳۹۹ چالش‌های بسیاری داشت، اما این مدرسه با این حال موفق به تاسیس شعبه دیگری در بخش زیارتعلی شهر رودخانه شده است.

وی، تعداد بانوان دانش‌آموخته مدرسه علمیه نرجسیه (س) را بالغ بر ۳۰ طلبه اعلام کرد و افزود: مبلغان و دانش آموختگان مدرسه، در نهادهای دولتی از جمله آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، مدارس و مساجد، به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی می پردازند.

معاون آموزش مدرسه علمیه نرجسه رودان با اشاره به سخنی از امام خامنه ای(حفظه الله) "این‌ همه زن فرزانه و تحصیل‌کرده و خوش‌فکر و ممتاز از لحاظ فکری و عملی در جامعه‌ ما وجود دارند خیلی نعمت بزرگی است و مایه‌ افتخار است"، تصریح کرد: پیشرفت بانوان در عرصه‌ علم یکی از دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بانوان شهرستان رودان و در نظر گرفتن کیفیت برتر آموزشی و تربیتی این مدرسه، شعبه دیگر این مدرسه در بندرعباس به صورت پاره‌وقت از سال ۱۳۹۶تاسیس شده و هم اکنون مشغول فعالیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha