شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار نکونام با حوزه هنری
دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با حوزه هنری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حوزه هنری در مجموعه حرکت انقلاب شکل گرفته تا ذاتیات انقلاب را نشان دهد، گفت: حوزه هنری استان نباید منتظر دستور تهران و کشور باشد، بلکه خودجوش عمل کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ظهر امروز در دیدار رئیس حوزه هنری کشور، در دفتر نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حوزه هنری در مجموعه حرکت انقلاب شکل گرفته تا ذاتیات انقلاب را نشان دهد.

وی افزود: وقتی عرصه‌های دفاع، علمی و فناوری، استعدادهای درخشان، کار جهادی و ... به وجود می‌آید، حوزه هنری هم خلاقیت خود را بروز داده و موجب ظهور ذاتیات انقلاب می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی متولی اصلی تبلیغ بایدها و نبایدهای انقلاب است و حوزه هنری توانسته در کنار آن، نهفته‌های انقلاب را بروز و ظهور دهد.

نکونام با بیان اینکه انتظار می‌رود حوزه هنری خیلی بیشتر از این‌ها عمل کرده و مدام برای رسیدن به چشم‌انداز واقعی آسیب‌شناسی کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بحث ادبیات انقلاب و فیلم‌سازی ورود یافتند و آسیب‌شناسی کردند و اکنون شاهد آن هستیم که فیلم‌ها محتوای خوبی پیدا کرده و مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند، در حالی که در گذشته فیلم‌های بی‌محتوا تهیه می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: باید تا حد امکان ظرفیت‌ها را فعال کرد و منتظر دستور نباشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه‌ مستعدی داریم و باید جرقه‌هایی زده شود، موانع برطرف گردد، فتح‌هایی صورت گیرد تا هنر انقلاب اسلامی به معنای واقعی ظهور یابد.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: جامعه‌ای که دل در گرو انقلاب دارد، انتظار دارد حوزه هنری اقدامات و عملکرد مؤثری در این زمینه داشته باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha