پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس شورایعالی جامعه مدرسین با اشاره به دوران دفاع مقدس و آزمون بزرگ ملت ایران، اظهار داشت: مردم کشور ما در همه میادین امتحانشان را خوب پس داده اند. در دوران دفاع مقدس که یک آزمون بزرگ برای ملت ما بود، نمره قبولی گرفتند و ان شاءالله در انتخابات ۲۸ خرداد نیز مثل همیشه دشمن را مأیوس خواهندکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با مدیرکل مسکن کمیته امداد، نداشتن مسکن را امروزه یکی از مشکلات اساسی به ویژه برای نسل جوان دانست و گفت: تهیه مسکن برای جوانان بسیار دشوار است و به همین جهت ازدواج ها از سنین مناسب به تأخیر می افتد و البته این مشکل اختصاص به جوانان ندارد و قشر وسیعی از مردم به این بلیه سخت گرفتارند.

رئیس شورایعالی جامعه مدرسین پرداخت وام قرض الحسنه از طرف کمیته امداد به نیازمندان را، کاری پسندیده دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که از قرض دادن اجتناب می کنند، می پندارند با قرض دادن، دارایی آنان کاسته می شود، درحالی که این گونه نیست و خود عمل «قرض» سبب عنایات فراوان خداوند می شود و راه رسیدن رزق و روزی انسان را فراهم می آورد.


آیت الله حسینی بوشهری اعتماد سازی را یک ضرورت شمرد و تصریح کرد: آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است و متأسفانه گاهی در کشور ما نادیده گرفته می شود، ضرورت اعتماد سازی است. اگر اعتماد سازی کنیم و اعتماد عمومی افزایش پیدا کند، طبیعتاً در همه عرصه ها و صحنه ها، مردم حرف مسئولین را قبول کرده و در اعتماد به آن تردید نمی کنند و الحمدلله کمیته امداد این اعتماد سازی را کرده است.


امام جمعه قم در بخش دیگری از بیانات خود به مسأله انتخابات اشاره کرد و گفت: اصل حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است؛ زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.


وی با اشاره به وضع اقتصادی کنونی کشور گفت: شرائط امروز زندگی مردم،  نباید موجب ناامیدی نسبت به آینده شود.


عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، با اشاره به دوران دفاع مقدس و آزمون بزرگ ملت ایران، اظهار داشت: مردم کشور ما در همه میادین امتحانشان را خوب پس داده اند. در دوران دفاع مقدس که یک آزمون بزرگ برای ملت ما بود، نمره قبولی گرفتند و ان شاءالله در انتخابات ۲۸ خرداد نیز مثل همیشه دشمن را مأیوس خواهندکرد.


گفتنی است: در ابتدای جلسه جناب آقای باجلان معاونت اداری مالی و آقای دالوند مدیر کل مسکن کمیته امداد با ارائه گزارشی از فعالیتهای کمیته امداد در زمینه کمک به افراد تحت پوشش و  اعطای وام به مددجویان نسبت به تامین مسکن افراد تحت پوشش گفتند: کمیته امداد  آمادگی دارد در صورت تأمین زمین از سوی دستگاه های متولی امر، برای همه خانوارهای نیازمند تحت پوشش، مسکن بسازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha