شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برهم صالح و شیخ علی قره داغی

حوزه/ رئیس جمهور عراق بر اهمیت نقش روحانیون دینی در تقویت پیوند ها و ارتباطات و تلاش برای تقویت انسجام اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رئیس جمهور عراق بر اهمیت نقش روحانیون دینی در تقویت پیوند ها و ارتباطات و تلاش برای تقویت انسجام اجتماعی تأکید کرد.

برهم صالح رئیس جمهور عراق در دیدار با شیخ علی قره داغی دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان در خصوص اهمیت تحکیم اصل همزیستی مسالمت آمیز میان تمامی اقشار و طوایف بحث و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار پیرامون تحولات اخیر عراق و مسائل منطقه و جهان گفتگو کرده و بر اهمیت حمایت از گفتگوی سازنده و ارتباطات در عبور از مشکلات و موانع تأکید کردند.

برهم صالح و شیخ قره داغی بر تحکیم اصل همزیستی مسالمت آمیز میان تمامی اقشار و طوایف، حمایت از صلح و آرامش جامعه، تلاش برای حل تمامی مسائل به ویژه اوضاع معیشتی شهروندان و خواسته های آنان تأکید نمودند.

این دو همچنین راه های فعالسازی مشارکت اتحادیه جهانی علمای مسلمان در تقویت فرهنگ آرامش داخلی، امنیت و صلح جامعه را بررسی کردند.

رئیس جمهور عراق نقش روحانیون دینی را در تقویت پیوند ها و ارتباطات و تلاش برای تقویت انسجام اجتماعی و امنیت و آرامش جامعه مهم دانست.

شایان ذکر است که شیخ علی قره داغی از اهالی استان سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق است. وی جایگزین شیخ یوسف قرضاوی در اتحادیه جهانی علمای مسلمان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha