چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه شهر سنندج گفت: تک تک آرای ما در انتخابات نقش مهمی در تثبیت آزادی، توسعه اقتصادی، تولید و... دارد، بنابراین بی‌تفاوتی در این باره به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان کردستان که با محوریت «انتخابات و مشارکت حداکثری» در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی سنندج برگزار شد، عنوان داشت: انسان باید بداند که در قبال جامعه و حتی شخص خود چه وظیفه‌ای برعهده دارد و همواره باید موجودی پرسشگر و مطالبه‌گر باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: قشر روحانی و طلبه همواره در جامعه به عنوان چراغ راه حضور داشته و دارند و حضور این قشر باعث آگاهی بخشی به مردم و جامعه می‌گردد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: حال در این روزها بسیاری می‌پرسند که حضور و مشارکت ما در انتخابات چه تاثیری دارد؟ در جواب این سؤال باید به دین و قرآن رجوع کنیم که  ما را به مشارکت و شورا توصیه فرموده اند.

ماموستا رستمی افزود: تک تک آرای ما در انتخابات نقش مهمی در تثبیت آزادی، توسعه اقتصادی، تولید و... دارد، بنابراین بی‌تفاوتی در این باره به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و نیست.

امام جمعه سنندج در ادامه به شاخص های اصلح اشاره و بیان کرد: باید مردم در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشند و کسی را برگزینند که دارای صفات و ویژگی‌هایی همانند صداقت، پاکدستی، شجاعت، آگاهی، علم و آگاه به مشکلات جامعه باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کسی که به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود در قبال جمعیت ۸۰ میلیونی ایران اسلامی مسئول است و باید به وعده‌های انتخاباتی عمل کند و  همواره در مسیر خدمت صادقانه به مردم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha