شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه عملیه کامیاران گفت: شورای نگهبان و عملکرد آن براساس نص صریح قانون اساسی است و این شورا هرگز سلایق شخصی را در تایید یا عدم تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اعمال نمی کند.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این روزها شاهد غالب شدن فضای انتخاباتی در اقصی نقاط کشور هستیم و بسیاری از هم وطنان امیدوارند که انتخابشان نقش مهمی در اصلاح وضعیت کنونی مملکت داشته باشد. البته این مهم هرگز صورت نمی گیرد مگر با انتخابی درست و از روی آگاهی و بصیرت، در غیر اینصورت هرگونه انتخاب احساسی و به دور از واقعیت ها می تواند وضعیت موجود را بدتر کند.

وی افزود: باید ملاک های ما برای انتخاب اصلح، همان معیارهایی باشد که مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام حسینی با انتقاد از کسانی که این روزها هجمه های رسانه ای خود را علیه شورای محترم نگهبان آغاز کرده اند، گفت: شورای نگهبان و عملکرد آن براساس نص صریح قانون اساسی است و این شورا هرگز سلایق شخصی را در تایید یا عدم تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اعمال نمی کند، بنابراین این افراد که به نوعی از تصمیم شورای نگهبان دلخور هستند بهتر است که به دنبال علت اصلی ماجرا بگردند.

معاون تهذیب مدرسه عملیه کامیاران ادامه داد: هجمه علیه شورای نگهبان نه تنها کاری را پیش نمی برد، بلکه زمینه شادی و خوشحالی دشمنان این نظام و ملت را فراهم می آورد، زیرا آنان می خواهند به هر طریق ممکن برای شورای نگهبان حاشیه سازی کنند، لذا انتقاد هدفمند از شورای نگهبان در این موقعیت حساس کاری از روی بی تدبیری که متاسفانه از سوی برخی از خودها در حال انجام است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوریف بیان داشت: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها هیچ سودی به حال کشور ندارد، بلکه زمینه ساز شادی و شعف معاندان انقلاب و از سوی دیگر مضاعف شدن مشکلات اقتصادی و... کشور می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha