شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
برنامه امتحانات

حوزه/ طلاب می‌توانند برخی از دروس را در خردادماه و برخی را در تیرماه ۱۴۰۰ امتحان دهند  و  طلابی که دوره تیرماه را جهت انجام امتحانات انتخاب می‌کنند مجاز به شرکت در دوره تابستان ۱۴۰۰ نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه‌ امتحانی الفائق فی الاصول خرداد ماه و تیر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (نیمسال اول و نیمسال دوم) اعلام شد.

تذکرات مهم امتحانی عبارتست از کسانی که انتخاب واحد و تأیید حضور در کلاس (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹) را دارند، فقط مجاز به شرکت در یک دوره امتحانات اصلی  که در دی‌ماه ۱۳۹۹، خرداد یا تیرماه ۱۴۰۰ و یک دوره امتحانات تجدیدی که در شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، می‌باشند و  طلاب در انتخاب دوره خرداد یا تیرماه ۱۴۰۰ جهت شرکت در امتحانات مختار می‌باشند. 

گفتنی است: طلاب می‌توانند برخی از دروس را در خردادماه و برخی را در تیرماه ۱۴۰۰ امتحان دهند  و  طلابی که دوره تیرماه را جهت انجام امتحانات انتخاب می‌کنند مجاز به شرکت در دوره تابستان ۱۴۰۰ نخواهند بود.

خاطر نشان می شود: امتحانات بصورت مجازی برگزار خواهد شد و در صورت هرگونه تغییر طبق نظر ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری و متعاقباً اعلام می‌گردد و  جهت شرکت در امتحانات نیاز به انتخاب مجدد درس و محل آزمون نیست و همان انتخاب درس ابتدای سال تحصیلی و ثبت حضور در درس کفایت می‌کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha