یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ سعیدی گفت: بحمدالله در اداره کل امور بانوان اقدامات خوبی صورت گرفته و ناظر به حل مسائل مختلفی از کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، اظهارداشت: بحمدالله در اداره کل امور بانوان اقدامات خوبی صورت گرفته و ناظر به حل مسائل مختلفی از کشور هستیم.

وی گفت: از مهم‌ترین کارهایی که اتفاقاً امروز، نیاز جامعه است بحث زنجیره تواصی است. یا به معنای دیگر فعال کردن اقشار مختلف جامعه مذهبی در زمینه پیام‌رسانی، اینکه پیام انقلاب را به مردم برسانند.

سعیدی نژاد، ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در شبکه‌سازی و فعال‌سازی امور بانوان در استان، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم اقشار مختلف بانوان مذهبی را در زمینه زنجیره تواصی فعال کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اهمیت انعکاس فعالیت‌های امور بانوان در فضای مجازی بیان داشت: یک پویش سراسری تحت عنوان «حرف آورد» را آغاز کرده‌ایم و در نظر داریم طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت و اهمیت استفاده بهینه از فضای مجازی، بتوانیم به شکل گسترده، یک ظهور و بروزی هم از تواصی مؤمنانه‌ای که در فضای واقعی شکل می‌گیرد در فضای مجازی نیز شکل دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha