شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاح مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، ماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه ما در آستانه یک انتخاب بزرگ و اقدام تحولی هستیم، گفت: همانگونه که رهبر عزیز فرمودند این کشور نیاز به یک تحول و نیاز به انسانهایی از جنس سردار حجازی و سردار شهید حاج قاسم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، شامگاه پنج شنبه در مراسم اربعین سردار سید محمد حجازی و بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید سلامت شهید غضنفر پور، در گلستان شهدای اصفهان عنوان کرد: سردار حجازی اهل بصیرت بود، فضاسازی ها و فتنه گری ها هرگز او را منفعل نکرد و از همان سالهای دفاع مقدس تا پایان عمر، شب و روز برای رسیدن به تقرب الی الله تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه از هجرت سردار حجازی از اصفهان به جنوب و مناطق عملیاتی دفاع مقدس و از آنجا به مشهد مقدس و دوران مسئولیت او در سپاه سوم قدس یاد کرد و افزود: شیرین ترین روزهای دوران دفاع مقدس را من در نزد شهید حجازی داشتم.

وی در ادامه از هجرتی بزرگ برای دفاع از حرم اهل بیت وهجرت به لبنان و علاقه زیاد سید حسن نصرالله به سردار حجازی یاد کرد و افزود: شبی؛ چهار ساعت همراه شهید حجازی نزد سید حسن نصرالله بودیم و سید حسن می گفت «من از همه فرماندهان راضی بودم، اما افتخار می کنم که حجازی فرمانده من است.»

صادقی خاطر نشان کرد: سردار حجازی، از همه مسئولیت ها به خوبی برآمد و رهبرمعظم انقلاب، رضایت خود را ازمسئولیتها و فعالیت های وی بیان داشتند و پیامی دادند که نشان جامعیت او بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مردم شریف اصفهان با بیان اینکه شما شهید پرور و پیشگام بوده و در همه صحنه های انقلاب حضور داشتید، اظهار داشت: بهترین پیام این جلسات آن است که نگذاریم فرصت ها بسوزد، چرا که دنیا و مسئولیت ها پایان دارد، اما خوشا به حال آنانکه دنیا را مزرعه، مسجد یا تجارتخانه ای برای آخرت خود قرار داده‌ و به معنای واقعی فهمیده اند دنیای باقی آخرت است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما به انسانهایی که هم در تشخیص تکلیف و هم در عمل به تکلیف، موفق باشند نیاز دارد تصریح کرد: در آستانه یک انتخاب بزرگ و اقدام تحولی هستیم؛ همانگونه که رهبر عزیز فرمودند «این کشور نیاز به یک تحول و نیاز به انسانهایی از جنس سردار حجازی و سردار شهید حاج قاسم دارد.

حاجی صادقی در ادامه به بیان خاطره ای از سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در مورد سردار حجازی پرداخت و گفت: برای یک کار بزرگ و سنگین در یکی از بخش ها مسئولیتی لازم بود، ما خدمت حاج قاسم بودیم و ایشان می گفت «برای این کار نیازمند انسان خردمندی هستیم که مسئله و شرع بداند و برای این کار، برجسته ترین فرد سردار حجازی است که در همه عرصه ها موفق بوده است.»

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز نیازمند کسانی هستیم که مسئولیتها را فرصت بدانند نه وسیله ای برای آبادانی دنیای خویش.

وی از شهید سلامت شهید غضنفر پور نیز یاد کرد و اظهار داشت: امروز مراسم هفتمین روز شهادت سرهنگ غضنفر پور، مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان بقیه الله(عج) تهران بود که از آغاز کرونا به مجاهدت و فعالیت مشغول بود و سرانجام به خیل شهدا پیوست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: پیام همه شهدا این است که ما در مکتب امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) یاد گرفته ایم، با خدا معامله کنیم.

وی عنوان کرد: دشمن از دشمنی خود دست برنداشته و همچنان آمریکا شیطان بزرگ است و از دشمن توقعی جز دشمنی نداریم، آنچه مهم است این که مانند شهیدان ثابت قدم بمانیم.

صادقی افزود: بدانید الان اگر عرصه جهاد اصغر است، لباس رزم بپوشیم و اگر عرصه جهاد کبیر است، لباس بصیرت افزایی بپوشیم و اگر عرصه فتنه دشمن است، نور افکن شده و فضا را روشن کنیم.

وی اظهار کرد: بدانید امروز صندوق رأی میدان جنگ است؛ امروز هم حضور پای صندوق ها و هم انتخاب اصلح.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    مصداق این صحبتها به محسن رضایی نزدیک است .