شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم محمد بیگی

 حوزه /  نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین اصل تحقق حاکمیت نظام مردم سالاری برای ناکام گذاشتن تاکتیک های رسانه ای و تبلیغات نرم و روانی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی ظهر امروز در نشستی با بانوان فعال رسانه ای استان قزوین که در آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) برگزارشد،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید قزوین مرحومه خانم لیلا امیری، گفت: مرحومه خانم امیری عامل پیوند و آشتی رسانه های انقلابی بود.

وی خاطرنشان کرد: توکل به خدا، ویژگی بزرگ خانم امیری بود و به معنای واقعیِ درک حقیقت قلم رسیده بود و رسالت خبری خود را به خوبی ایفا کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و بیان کرد: انتخابات مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین اصل تحقق حاکمیت مردم سالاری است.

وی ادامه داد: مشارکت سیاسی و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای نماد وحدت و همبستگی ملت ایران برای خنثی سازی توطئه ها و تهدیدهای دشمنان است. رهبری فرزانه انقلاب اسلامی نیز در بیانات اخیر خود به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر حضور پرشور و فعال در این آزمون بزرگ تاکید نمودند.

خانم محمد بیگی خاطرنشان کرد: ولایت مداری و قانون مداری، توجه به مصالح ملی، پایبندی به اصول اسلام، قرآن و قانون اساسی و گفتمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از مهمترین شاخصه های اصلح در نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردم است و مردم با حضور خود بار دیگر توطئه های شوم دشمنان و استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    با سلام و احترام بر این بانوی محترم ، نماینده ی شهر خودمان قزوین ، نظر به این که اخیراََ آقای احمدی نژاد که خود را نه تنها دشمن انقلاب و مردم عزیزمان نمیداند ، با وصف حال باید بگوئیم بشیوه ی غیر اخلاقی و اسلامی شورای محترم نگهبان را که حافظ قانون و اسلامیت آن است ، مورد حمله و شاید بشود گفت مرد تهدید قرار داده است و چون این بنده ی حقیر از تهدید ایشان خیلی ترسیده ام !!، لذا فکرمیکنم بهتر است ما مردم هم که اور ا دوست داریم در دسته های سینه زنی جمع شده و همه باهم سینه زنان حمایت خود را از ایشان به این صورت اعلام کنیم که : قلبها ازعشق تو سوختند همه ___داده اند از دستشان مردم ممه___ گر بخواهی می زنند بهرت غمه __زیر پایت می کنند قربان رمه __ _جان تو قربانشان بر گرد زود ___ورنه میرند در فضای پر زدود __