دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن پروژه‌ هدفمند «قهر مردم با صندوق‌های رای» را دنبال می کند و می‌خواهد سطح مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادهرا به صورت محسوسی کاهش دهد، بنابراین نباید اجازه این حرکت را به دشمنان بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در نشست روشنگری فصلی سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت بسیار خاصی برخودار است، لذا می‌طلبد که همه مردم در این رویداد ملی حضوری برجسته داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: باید با بصیرت سیاسی و دینی ملت ایران یک انتخاب بسیار مناسب داشته باشند تا هم مشکلات کشور برطرف شود و هم اینکه توطئه‌های دشمنان در این زمینه نقش برآب گردید.

این فرمانده نظامی تاکید کرد: دشمنان در این روزها عملا نشان داده‌اند که همانند ۴ دهه اخیر با این ملت و نظام سردشمنی و عداوت دارند و با راه انداختن جنگ نرم و رسانه‌ای به دنبال ضربه زدن به این مملکت و کشور هستند.

سردار حسینی افزود: مسئله‎‌ای که در این بین نباید فراموش کنیم این است که حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز مشروعیت بیشتر به نظام و انقلاب است و هرچه سطح مشارکت در انتخابات بالاتر باشد قدرت مانور جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه‌های بین المللی بیشتر خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن پروژه‌ هدفمند «قهر مردم با صندوق‌های رای» را دنبال می کند و می‌خواهد سطح مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادهرا به صورت محسوسی کاهش دهد، بنابراین نباید اجازه این حرکت را به دشمنان بدهیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: ان شاء الله با حضور ملت ایران به ویژه نخبگان و جوانان در پای صندوق‌های رای بهترین و اصلح‌ترین گزینه برای آینده این کشور انتخاب خواهد شد و با یاری همگان مشکلات یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha