شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با قدرت و شور حماسی، عشق به اهداف نظام را با حضور یکپارچه خود در ۲۸ خرداد به نمایش خواهند گذاشت، عنوان کرد: اثر تک تک رای‌های ما کمتر از اثر موشک‌ها در عین الاسد نخواهد بود.

حجت الاسلام‌والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، انتخابات را نشان دهنده قدرت و توانمندی ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در انتخابات نشان دهنده بالندگی ملتی است که ۴۰ سال در فراز و نشیب‌های گوناگون با موفقیت، آزمون‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که ملت ایران را خسته و بریده از اهداف نظام نشان دهد، گفت: باید بدانیم کسانی که انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف می‌کنند، هرگز خیر خواه مردم نبوده و نیستند.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان با تاکید بر اینکه روزه ۲۸ خرداد، روز اوج بصیرت ملت ایران است، مطرح کرد: تفاوت انتخابات ریاست جمهوری امسال با سال‌های گذشته در این است که رای امسال در امتداد خون شهدای مقاومت خصوصا مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی است، و لذا اثر انگشت ما پس از رای در امتداد خون شهدای مظلومی قرار خواهد گرفت که با خون خود سند استقلال،  آزادی و جمهوری نظام را امضا کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با قدرت و شور حماسی، عشق به اهداف نظام را با حضور یکپارچه خود در ۲۸ خرداد به نمایش خواهند گذاشت، عنوان کرد: اثر تک تک رای‌های ما کمتر از اثر موشک‌ها در عین الاسد نخواهد بود.

انتخابات سنگ محک با شهدا بودن یا جدا شدن از شهدا است

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دولت کارآمد، قوی، انقلابی، جهادگر و عاشق ایران اسلامی را جبران کننده خسارت‌های گذشته خواند و اظهار داشت: قطعا بی‌تدبیری‌هایی که از پیش اعمال شد، به دنبال رقم زدن دلسردی برای ملت ایران بود که که با سخنان حکیمانه و با بصیرت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

وی، انتخابات را سنگ محک با شهدا بودن یا جدا از شهدا بودن دانست و گفت: حضور یکپارچه مردم در روز انتخابات، موجب شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و همچنین عصبانیت دشمنان اسلام خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر اینکه این روز به یاد ماندنی، مشت محکم دیگری به دهان یاوه گویان داخلی و دشمنان خارجی خواهد بود، مطرح کرد: امید جوانان ما هنگامی به اجابت می‌رسد و نشاط به جامعه برمی‌گردد که همه با هم در سرنوشت ایران اسلامی دخیل باشیم.

وی تصریح کرد: لنزهای دوربین خبرنگاران سراسر دنیا در روز انتخابات، متحیر از حضور و صف‌های طولانی مردم فهیم انقلاب در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

انتتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha