یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احمدی نیا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان تصریح کرد: امروز باید با حضور آگاهانه در صحنه انتخابات و بصیرت عالمانه ادامه دهنده راه امام و شهدا و مکتب حاج قاسم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مسعود احمدی نیا، شامگاه پنج شنبه در محفل شعر و ادب فارسی که همزمان با شب رحلت حضرت امام (ره) در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده بود، اذعان کرد:امروز آستان مقدس گلزار شهدای اصفهان قرارگاه فرهنگی نشر آثار دفاع مقدس و نشر و آثار مکتب امام خمینی (ره) است.

وی افزود: اگر می خواهیم از نگاه، مکتب و سیره و روش حضرت امام(ره) و شهدا و همه دوستداران حضرت امام سخن بگوییم باید از جهاد، ایمان، شهادت و قرآن نام ببریم.

احمدی نیا بیان کرد: شهدایی که در محضر آنها هستیم به معنای واقعی ارزش هاییی چون جهاد و پیروی از ولایت فقیه را در مکتب حضرت امام محقق ساختند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطر نشان کرد: عزیزانی که شهید شدند، در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به معنای واقعی وفادار به دستاوردهای امام و انقلاب بودند. امام (ره) امروز از ما عمل به وظیفه و حفاظت از آرمان های انقلاب  یعنی داشتن بصیرت و آگاهی می‌خواهد.

وی افزود: امروز باید با حضور آگاهانه در صحنه انتخابات و بصیرت عالمانه ادامه دهنده راه امام وشهدا و مکتب حاج قاسم باشیم.

شایان ذکر است، در این محفل ادبی ۱۴شاعر از شاعران هموطن و شاعرانی از کشورهای افغانستان و پاکستان نیز شرکت داشتند و اشعار خود را قرائت کردند و در پایان از ۱۴نفر از آنها تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha