جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
اسامی منتخبین

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت دخت موسی بن جعفر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره اخلاق و معنویت عصر انقلاب اسلامی که در راستای رزمایش تهذیب و تربیت طلاب و فضلای حوزه های علمیه برگزار گردید، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با سالروز ولادت دخت موسی بن جعفر حضرت فاطمه معصومه  علیهاالسلام، اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره اخلاق و معنویت عصر انقلاب اسلامی که در راستای رزمایش تهذیب و تربیت طلاب و فضلای حوزه های علمیه برگزارگردید، اعلام شد.

بر اساس این گزارش: این جشنواره در راستای گام دوم انقلاب و با هدف ایجاد انگیزه در میان طلاب سراسر کشور در عرصه تهذیب و تربیت و همچنین شناسایی و معرفی افراد نخبه هنری و رسانه ای در میان طلاب برگزار شد.

محورهای این جشنواره عبارت بودند از؛ اخلاق و معنویت انقلابی، تهذیب و بصیرت اجتماعی، طلبه تراز انقلاب اسلامی، تهذیب و تربیت در افق تمدن سازی اسلامی، تعالی اخلاق و معنویت در مسیر خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی بود.

گفتنی است: این جشنواره در سه بخش مکتوبات شامل مقاله، تحقیق، شعر، دلنوشته، کاریکلماتور و فیلمنامه و چندرسانه‌ای شامل کلیپ، موشن گرافی، عکس، اینفوگرافی، پادکست و عکس نوشته و فیلم شامل کوتاه، داستانی و مستند برگزار ‌شد.

اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است؛

بخش مقاله؛

آقای علی رازی زاده – شایسته تقدیر
آقای رضا مهرابی - شایسته تقدیر

بخش شعر؛

آقای مجید خطبایی شایسته تقدیر
علی رفیعی - شایسته تقدیر

بخش جملات کوتاه؛

آقای علی صالحی - شایسته تقدیر

بخش فیلم؛

آقای میلاد امینی - اثربرتر
آقای محمد زارعی - اثر برتر

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha