شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 964639
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان حضور دشمن شکن ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی و انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام حجت الاسلام والمسلمین منصورفرجی مدیر حوزه علمیه کاشان آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب

ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران

علماء، فضلاء، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه

پیروزی و سربلندی ملت قهرمان ایران در آزمونی با شکوه و حماسی، در تاسی به دعوت پرچمدار انقلاب اسلامی،دیده بان نظام و امام انقلاب،مقام معظم رهبری و حرکت جهادی و قابل تقدیر شورای محترم نگهبان درحضور غرور آفرین و دشمن شکن انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ گام بلند ملت در همراهی گام دوم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت باد.

در همین زمینه توجه عزیزان را به نکاتی جلب می کنم.
۱.به دست آوردن پیروزی مرحله بالاتری دارد و آن حفظ آن است که حضوری جدی تر و پایدارتر از قبل می طلبد و لازمه آن استفاده از تمام ظرفیت های موجود بالفعل و بالقوه است.

۲.تحقق وعده های رئیس جمهور منتخب از انتظارات اولیه ملت بزرگ ایران است که تحقق آن  در هر رده خدمت و مدیریت می تواند بزرگترین پشتیبان و حامی ایشان بوده تا نهادینه شدن وعد های رئیس جمهور منتخب در همه عرصه ها تحقق یافته و نیازمند به دستور العمل و بخشنامه های مصطلح و متداول نباشد.

۳.بدیهی است در برخی وعده های ریاست محترم جمهور،نیاز بخشی از مردم بوده که نیاز به آن دارند ولی اطلاع رسانی به هنگام آن می تواند روحیه امید در تمام جامعه باشد .لذا پیام رسانی خدمات ارزشی دولت، وظیفه ای همگانی،خاصه صاحبان بیان و قلم و جراید و به ویژه حوزویان محترم است.

۴.ارتباط با جوانان، پاسخگویی به شبهات، آنتی سازی در مقابله با فتنه های کوچک و بزرگ که مشهود است، با حضور در میان آنان میسر خواهد بود که آمادگی لازم را نیاز دارد.لذا مساجد و هیئات و مراکز فرهنگی باید زمینه جلب آنان را فراهم و برنامه های مناسب نیز ارائه دهند.

۵.تربیت، تقویت، شناسایی و حمایت از نیروهای توانمند در عرصه های مختلف می تواند پشتیبان متقن و محکم در رسیدن به اقتدار دولت آینده و بازویی پر توان برای دولت مردان باشد.

۶.تقسیم امور، تقویت قوانین، اجرایی کردن فرامین، تکلیفی کردن وظایف در همه رده ها ی حاکمیتی، ادامه حرکت جهادی شورای محترم نگهبان و حضور  حماسی مردم انقلابی در تحقق وعده های انتخاباتی خواهد بود.

۷.اعتماد مجدد مردم به فردی جامع در کسوت روحانیت وظیفه حوزه های علمیه را مضاعف کرده و  تکلیف آور است که امروز دشمنان به دنبال تضعیف نظام و رهبر معظم انقلاب و حوزه ها ی علمیه درارتباط با مردم هستند که این حماسه اعتماد و همراهی همه جانبه همه ارکان  جامعه با دولت آتی،می تواند تمامی اهداف دشمنان را باطل کند.
امید است این انسجام دینی و ملی و انقلابی پایدار تر از قبل، زمینه ساز حماسه های دیگری در ترسیم عملی گام دوم انقلاب اسلامی  باشد.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha