سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
معارفه مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات

حوزه/ مراسم معارفه مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و قدردانی از مدیرکل سابق این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات و قدردانی از حجت الاسلام رحمانی مهر مدیرکل سابق این اداره کل در جلسه شورای مدیران مرکز خدمات برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با اشاره به حضور و انتخاب معنادار مردم در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را انتخابی خوب و اصلح دانست و آن را نتیجه عزت نفس مردم فهیم ایران و تطبیق حداکثری خواسته‌های آنها با برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب برشمرد و اظهار امیدواری کرد: دولت منتخب تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به عنوان بحث اصلی امروز کشور، به کار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق حوزه ریاست مرکز خدمات، این جابجایی را در راستای طرح چابک سازی حوزه ریاست و تزریق نیروی جدید با هدف سرعت بخشی و گسترش در کارها دانست.
در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مدیرکل جدید حوزه ریاست به تغییر چارت این اداره کل اشاره و اظهار امیدواری کرد در این جایگاه تازه بتواند منشأ خدماتی مؤثر باشد.
در پایان، حجت الاسلام رحمانی مهر با تشکر از مدیران مرکز خدمات به جهت اعتماد به ایشان در جایگاه مدیرکل حوزه ریاست، مرکز خدمات را عرصه‌ای برای خدمت خالصانه عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha