شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای قرآن و عترت فارس

حوزه/ رئیس بنیاد غدیر استان فارس از برگزاری ۸۱۰ ویژه برنامه در دهه ولایت در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام احمدی، رئیس بنیاد غدیر استان فارس، عصر امروز در جلسه شورای قرآن و عترت استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش بنیاد غدیر اظهار کرد: در طول ۱۲ سال گذشته بنیاد غدیر در دو نوبت برنامه های خود را اجرا می کند.

وی در ادامه فعالیت های کارگروه فرهنگی و هنری بنیاد غدیر را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: یکی از شاخصه های کارگروه فرهنگی و هنری بنیاد غدیر برگزاری کنگره شعر غدیر است، که امسال نیز جشنواره بین الملی شعر را در شیراز برگزار خواهند کرد.

رئیس بنیاد غدیر استان فارس تصریح کرد: حوزه مساجد و هیئات مذهبی نیز کارگروهی تشکیل شده که یکشنبه های ادبی را برگزار می کنند، در شیراز حدود ۱۰ پایگاه یک شنبه های ادبی را اجرا می کنند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های بنیاد غدیر خاطرنشان کرد: کارگروه های فرهنگیان و دانش آموزان، کارآفرینی و کارگری، فضای مجازی با محوریت سپاه پاسداران، کودک و نوجوان، زنان و خانواده، تبلیغات، ارتباطات و اطلاع رسانی و نیروهای مسلح از جمله کارگروه هایی هستند که تشکیل شده و به فعالیت های خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام احمدی در پایان از برگزاری ۸۱۰ برنامه با ۲۲ محور در دهه ولایت خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha