جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رونمایی

حوزه/ مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیّت اشراق گفت: نسخه دوم اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس در آینده نزدیک رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در جلسه هماهنگی خانه فناوری های فرهنگی مشهد و اصفهان وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به معرفی برخی فعالیت های این مرکز پرداخت و ابراز داشت: کاریزمن، قدمگاه ایده پردازی و رویدادی ملی است که از سراسر کشور در آن شرکت می کنند و انتظارمان این است که در سال جاری، شعب این مرکز برنامه های خود را پیش بینی و پیشنهاد دهند.

وی گفت: بخش سوم از فعالیت های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، مدرسه فناوری فانوس است که از جهت فنی متمرکز هستیم اما از جهت تولید و مصرف می تواند در سطح کشور انجام شود، کما این که برخی از محتواهای این اپلیکیشن در قم و بخشی دیگر در اصفهان تولید شده است.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان این که خدمات مدرسه فناوری فانوس به صورت ملی ارائه می گردد، افزود: نسخه دوم اپلیکیشن فانوس در آینده نزدیک بروزرسانی می شود که بخش هایی به آن افزوده خواهد شد که از جمله آنها می توان به درگاه پرداخت، پرونده آموزشی، آزمون و صدور گواهی اشاره کرد.

وی یادآور شد: تلویزیون اینترنتی فانوس، از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است که در نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی خواهد شد و برنامه های وبیناری و سمیناری را به صورت آنلاین پیش می برد.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی اظهار داشت: مبادی، از ویژگی های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق است که در فهرست مبادی های اعتباربخشی شرکت های خلاق شناخته شده ایم و با توجه به ملی بودن این مرکز، ارائه این خدمت، فارغ از اینکه شرکت دریافت کننده اعتبار از هر کجای کشور باشد، ارائه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha