چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
خمیر

حوزه/ حجت‌الاسلام صالحی، خواستار تسریع در رفع مشکلات ارتباطی در محور کهورستان به رویدر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره مخابرات شهرستان خمیر با حجت الاسلام صالحی، امام جمعه این شهر در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند .

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان، این قشر را مصداق مجاهدان و راسخون در دفاع از سلامت خواند و عنوان کرد: سختی‌هایی که امروز کادر درمان متحمل شده در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی تسریع در رفع  مشکلات ارتباط منطقه «رویدر» علی الخصوص روستای پرنیمه و فیبر اصلی کهورستان به رویدر را که سبب  قطعی مکرر شده خواستار شد.

وی به قطع ارتباط چندین ساله روستای بناب اشاره کرد و گفت: با تلاش مجدانه مسئولان ذیربط امکان ارتباط مجدد را تسهیل کنند.

همچنین در ابتدای این دیدار دکتر چنگایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، گزارشی از وضعیت بیماری کووید ۱۹ و روند واکسیناسیون در شهرستان خمیر را ارائه و ابراز امیدواری کرد: با واکسینه شدن افراد پنجاه سال به بالا، آمار شیوع بیماری کاهش یابد.

مهندس خداداد، رئیس اداره مخابرات شهرستان خمیر نیز گفت: توافقات لازم برای حفاری مسیر فیبر نوری کهورستان به رویدر با مجموعه اداره راهداری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای نزدیک اعتبار لازم جذب و مرحله عملیاتی شدن پروژه مهم آغاز و مشکلات ناشی از قطع فیبر نوری مرتفع خواهد شد. 

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha