دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه

حوزه/ نمایشگاه خوشنویسی «مشق ولایت» به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و با آثار جمعی از هنرمندان ممتاز کشور به مناسبت دهه ولایت در قم برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در این رابطه، اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه ای از آثار خوشنویسان ممتاز ایران و انجمن خوشنویسان برتر کشور در معرض دید عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.


مقیمی یادآور شد: این نمایشگاه امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم افتتاح خواهد شد.


وی ادامه داد: این نمایشگاه هنری در نگارخانه فرهنگ قم در ابتدای خیابان فاطمی از ۶ تا ۱۴ مردادماه سالجاری دایر و آماده استقبال از علاقه مندان و شهروندان قمی است.


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: زبان هنر یکی از قالب های موثر و جذاب در انتقال ارزش های دینی به ویژه برای نسل جوان است.

وی با اشاره به ظرفیت مطلوب خوشنویسان و هنرمندان قمی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان و بسترسازی برای معرفی آثار این افراد یکی از رسالت های همیشگی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha