شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بابائیان

حوزه/ یک تهیه‌کننده گفت: فیلم‌های عاشورایی زمانی رونق خواهد داشت که تولید آن به فیلمسازان خاص خلاصه نشود.

سیروس تسلیمی تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه در حوزه فیلم‌های عاشورایی نتوانسته‌ایم موفق باشیم، اظهار کرد: اینکه تولید چنین فیلم‌هایی تنها در اختیار آدم‌های خاص باشد، آسیبی است که من از آن به عنوان یک سم برای سینمای عاشورایی نام می‌برم، چون وقتی به همه اجازه نمی‌دهیم در این زمینه کار کنند اجازه رشد این شکل سینما را گرفته‌ایم.

وی افزود: کم کاری در این حوزه در شرایطی است که اگر حمایت خوبی از تولیدات این حوزه صورت گیرد اتفاقات خوبی را در سینما شاهد خواهیم بود. بهترین مثال هم فیلم‌هایی چون «روز واقعه» و «رستاخیز» هستند که هم من و هم مردم آنها را دوست دارند، اما وقتی تهیه‌کننده‌هایی نظیر من توانایی ورود به این حوزه را ندارند، چگونه باید انتظار ساخت کارهای مورد نظر را داشته باشیم. در چنین شرایطی نتیجه این اتفاق این بوده که فیلم‌هایی با محوریت عاشورا تنها توسط نهادی‌های دولتی نظیر فارابی باشد.

تهیه‌کننده فیلم «بازنده»  تاکید کرد: فیلم سینمایی «محمد رسول الله» با بودجه‌ای کلان ساخته شد که تامین آن از عهده بخش خصوصی خارج است، اما اگر دولت بیاید تهیه‌کننده‌ها و فیلمسازان علاقمند به این دست تولیدات را بدون معیارهایی چون خودی یا ناخودی وارد عرصه تولید کنند، مطمئن باشید در ادامه اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. در ضمن کشوری که عاشق امام حسین (ع) است دیگر نیازی به دسته بندی ندارد، چون هر سینماگری که در امر تولیدات این دست کارها حضور داشته باشد، عاشقانه کار خود را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha