دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر بهرام سرمست/ استاندار قم

حوزه/ استاندار قم به حضور خود در مقام استانداری قم در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: از همان روز اول رسانه‌ها و صداوسیما همکاری خوبی با استانداری داشتند و فضای رسانه‌ای در استان قم صمیمانه بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم که این روز را به خبرنگاران عزیز تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی بدارم.

وی به حضور خود در مقام استانداری قم در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: از همان روز اول رسانه‌ها و صداوسیما همکاری خوبی با استانداری داشتند و فضای رسانه‌ای در استان قم صمیمانه بوده است.

سرمست تصریح کرد: در دو انتخابات گذشته در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ شاهد تعامل سازنده بودیم و نگاه فراگیر به‌تمامی جریان‌های سیاسی را دنبال کردیم.

وی شیوع کرونا را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: در زمینه کرونا هم استان قم دچار شک شد به‌طوری‌که در کنار بیماری شاهد قم هراسی هم بودیم که به مدد خبرنگاران جمع شد.

استاندار قم بیان داشت: همواره هدف ما داشتن نگاه تخصصی بوده و در این زمینه نیز تمام اقدامات کارشناسی شده پیش رفت و علاوه بر این هم اکنون نیز در زمینه واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها کارهای خوبی شکل‌گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha