دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست رفع موانع صادرات پایانه مرزی شلمچه

حوزه/ نشست ساماندهی و رفع موانع صادرات از پایانه مرزی شلمچه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست ساماندهی و رفع موانع صادرات از پایانه مرزی شلمچه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد.

این جلسه برای چندین بار متوالی است که با موضوع ساماندهی و رفع موانع صادرات از پایانه شلمچه برگزار و در این نشست مصوبات جلسات گذشته و نتایج بررسی‌های صورت گرفته مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد گفت: تدبیری اندیشیده شود که مسافر عراقی مستقیم خارج شود و از خدمات ایجاد شده بهره ببرد تا از حضور افراد سودجو خودداری شود.

وی با بیان این‌که در فضای پایانه افراد گوناگون حضور دارند که ساماندهی افراد نیاز است و همچون فرودگاه‌ها مدیریت قاطع و جامع باید اعمال شود، ادامه داد: نرخ تردد و مقصد از پایانه به نقاط مختلف مشخص شود تا افراد سودجو نتوانند سوء استفاده کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که ظرفیت‌های آماده جهت فعالیت هنگام افزایش جمعیت باید وجود داشته باشد، افزود: استقرار خانم جهت تشخیص هویت و نظارت بر خدمات‌دهی موجود بسیار با اهمیت است.

لازم به ذکر است، در این نشست علاوه بر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان، مدیران دستگاه‌های مرتبط در سطح خوزستان و شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha