دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حججی

حوزه/ رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با بیان این که شهید حججی در ادبیات مقاومت یک نقطه عطف است، تصریح کرد: به دلیل ویژگی‌های شهید حججی و نحوه شهادت در تاریخ ماندگار شد و باعث علاقه‌مندی بسیاری به ادبیات مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حامد حجتی در مراسم رونمایی از کتاب صوتی "سربلند" که در سالن جلسات بسیج هنرمندان قم برگزار شد، اظهار داشت: نگاه و توجه به ادبیات مقاومت در سال‌های اخیر افزایش‌یافته و از همین رو شاهد خلق آثار خوبی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: جریان عظیم حرکت مقاومت در کشورهای اسلامی و عربی و حضور رزمندگان برای دفاع از سرزمین‌های اسلامی و هم‌کیشان در کشورهای مختلف باعث شده شاهد آثار مختلفی در زمینه باشیم.

حجتی افزود: اندیشه مقاومت و مقابله با کفر و زورگویی امروزه در قالب کتاب و آثار هنری برای بیداری ملت‌ها عرضه می‌شود.

 وی بیان داشت: امروزه مستندسازان در اتفاقات بزرگ حضور داشتند و با حضور رسانه لحظه‌های گران‌سنگ و خلاق ماندگار شده است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تصریح کرد:  در سال‌های اخیر پدیده کتاب صوتی موردتوجه قرارگرفتن و صاحب‌نظران پس از خلق آثار مکتوب علاقه‌مند هستند که آثار به‌صورت صوت نیز در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

وی با بیان این که شهید حججی در ادبیات مقاومت یک نقطه عطف است، تصریح کرد: به دلیل ویژگی‌های شهید حججی و نحوه شهادت در تاریخ ماندگار شد و باعث علاقه‌مندی بسیاری به ادبیات مقاومت شد به همین منظور انتشارات شهید کاظمی که شهید حججی از بنیان‌گذاران این انتشارات بود کتاب سربلند با موضوع شهید حججی را منتشر کرد این کتاب در ابتدا به‌صورت مکتوب بود که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و سپس کتاب صوتی آن نیز تهیه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha