شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی با نهضت حسینی عجین شده و آرمان‌های این نظام مقدس نشأت گرفته از قیام عاشورا است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام علی معبودی، امروز در مراسم عاشورای حسینی که در محوطه مسجد جامع قزوین برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با نهضت حسینی عجین شده و آرمان‌های این نظام مقدس نشأت گرفته از قیام عاشورا است.

وی اظهار کرد: امروز نام امام حسین(ع)، راه و اندیشه‌های آن حضرت است که توانسته الگویی باشد تا بشریت بتواند برای همیشه به عنوان کشتی نجات و الگوی هدایت آن را فرا روی خود قرار دهد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: مکتب اسلام و انقلاب برای ما الگوهای بزرگی چون حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد؛ شخصیت عظیم‌الشأنی که مظهر استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و خوی استکباری است و ما نیز به‌ عنوان سربازان این مکتب، از ایشان تبعیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع‌مقدس، قیام اباعبدالله الحسین(ع) را به‌عنوان بزرگترین الگو و انگیزه خود می‌دانستند و همین انگیزه والا مهم‌ترین تأثیرگذاری را داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار در راه خدا اولین درس مکتب عاشوراست و عشق به امام حسین (ع) و کربلای حسینی در جان و کلام رزمندگان جاری بود.

  انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha