شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 975496
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
رئیسی

حوزه/ جامعه روحانیت مبارز لرستان در نامه ای به رئیس جمهوری اسلامی ایران خواستار توجه و اهتمان ویژه به استان لرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، جامعه روحانیت مبارز لرستان در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، خواستار توجه ویژه به استان لرستان شدند.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »

حضور ارجمند حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

قرار گرفتن سکان هدایت قوه‌مجریه در دستان پاک و پرتوان شخصیتی فساد ستیز، عدالت خواه و انقلابی چون جنابعالی، بارقه ای از امید در دل مردم جامعه اسلامی ایجاد کرد؛ إن شاالله شاهد تحول و جهش نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت پر شتاب به سوی تمدن اسلامی باشیم.

حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان مساعی جمیله حضرتعالی را دراجرایی نمودن توصیه های حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دربیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مبارزه با فساد و تبعیض ستودنی دانسته و از اقدامات انقلابی و دقت نظر جنابعالی در اولین نطق معرفی کابینه در مجلس شورای اسلامی وعنایت ویژه‌ای که به استانهای محروم، ازجمله نگاه خاص به استان محروم لرستان و قرار دادن در بین استان‌های ویژه که برگرفته از فرمایش مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است که فرمودند: ( اللهَ اللهَ فِی الطَّبَقَهِ السُّفْلَی مِنَ الَّذِینَ لاَ حِیلَهَ لَهُمْ )؛ قابل تقدیر دانسته و بر خود واجب می داند که از زحمات آن مقام محترم تشکر و قدردانی نماید.

 مردم فهیم، استوار و انقلابی استان لرستان همچون گذشته آماده جانفشانی و ایثار جهت اعتلای آرمان های انقلاب و دولت انقلابی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha