شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته دارالقرآن بین المللی سنندج چندین میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که باید در جلسه هفته آینده این موضوع تحت بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان گفت: طبق بررسی های انجام گرفته شاهد برخی ناهماهنگی ها و موازی کاری ها بین موسسه های قرآنی و فرهنگی در سطح کردستان هستیم که باید رفع این مورد در راس امور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: بنابراین درخواست می کنیم که جلسات شورای فعالیت های قرآنی به صورت جداگانه برگزار شود و از ادغام این جلسه با جلسه شورای فرهنگ عمومی پرهیز شود.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسه شورای قرآن کردستان برای رفع مشکلات پیش آمده، عنوان کرد: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته دارالقرآن بین المللی سنندج چندین میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که باید در جلسه هفته آینده این موضوع تحت بررسی قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: خوشبختانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برای اختصاص بودجه مورد نیاز فعالیت های قرآنی در این استان آمادگی خود را اعلام کرده است که این امر مایه امیدواری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha