دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدی زاده

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران گفت: در بحث منابع پایدار در حال حرکت به این سمت هستیم که هر واحد آموزشی حداقل باید یک منبع پایدار داشته باشد و این موضوع یکی از موارد ارزیابی مدارس علمیه بعد از این خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای غلامحسین محمدی زاده در نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که امروز در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، برخی از برنامه های پیش روی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی را تشریح کرد.

وی با بیان این که فعالیت های عمرانی در سطح مدارس علمیه نیازمند سرعت بخشی است، اظهار داشت: مدیریت های استانی نسبت به این موضوع باید بیش از پیش اهتمام داشته باشند و در جهت جذب منابع مالی و پشتیبانی تلاش بیشتری انجام دهند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران افزود: رایزنی با موقوفات در راستای جذب منابع و همکاری های دوجانبه در دستور کار قرار گرفته است ولی شناخت موقوفات و منابع وقفی با استان ها است.

وی ادامه داد: در بحث منابع پایدار در حال حرکت به این سمت هستیم که هر واحد آموزشی حداقل باید یک منبع پایدار داشته باشد و این موضوع یکی از موارد ارزیابی مدارس علمیه بعد از این خواهد شد، زیرا باید به این سمت حرکت کنیم که خودمان بتوانیم نیازهای مالی مجموعه را احصاء کنیم.

آقای محمدی زاده با تأکید بر این که منابع موجود در استان ها باید تبدیل به احسن شود، خاطرنشان کرد: برای اداره بهتر مدارس علمیه و رسیدن مدارس به حد مطلوب از جهت منابع مالی، این موضوع ضروری به نظر می رسد.

وی گفت: مدیریت های استانی منابع پایدار را فعال کنند و جامعه خیرین را به سمت حوزه های علمیه خواهران جذب کنند، زیرا زمان برای طرح برنامه های شعاری گذشته و لازم است وارد میدان شده و به صورت میدانی و عملی منابع را احصاء و نسبت به هزینه کرد آن اقدام کنیم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران در پایان اظهار داشت: پیشنهاد می شود در برخی استان ها که منابع مکفی وجود ندارد و جذب و احصاء منابع محدود است، مشارکت هایی با بخش خصوصی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و یا برخی مؤسسات داشته باشیم تا به صورت مشارکتی فعالیت های عمرانی را سرعت ببخشیم و منابع پایداری را ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha