شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول اداره قرآن اوقاف قم با اعلام نتایج مسابقات قرآنی بخش بانوان، گفت: این مسابقات که از نهم شهریورماه به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار شده بود با معرفی نفرات اول تا چهارم هر بخش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمد صالح نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام پایان یافتن و مشخص شدن نتایج چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان قم، اظهارکرد: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، تحقیق، دعاخوانی،حفظ پنج جزءو ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار شد که پس از اتمام مسابقات نتایج مشخص شد.


وی گفت: در هر بخش نفرات اول تا چهارم مشخص شدند که نفرات اول به مرحله کشوری راه پیدا می کنند که در سال گذشته نیز نمایندگان قم در مرحله ملی خوش درخشیدند.


مسئول اداره قرآن اوقاف قم ادامه داد: در رشته حفظ کل قرآن کریم، فاطمه عابدینی رتبه اول، مهدیه شکوری رتبه دوم، سیده فاطمه بنی‌هاشمیان رتبه سوم و فائزه جعفری رتبه چهارم را کسب کردند.


صالح نژاد بیان کرد:در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم نیز صدیقه شاکری رتبه اول، زینب باقری‌نژادصالحی رتبه دوم، فاطمه حسینی رتبه سوم و زینب رجب‌نژاد رتبه چهارم را از آن خود کردند. همچنین در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نیز طیبه رجبی جعفرآبادی، اکرم حسینی، مریم مرادی کلهر به ترتیب موفق به کسب رتبه‌ها اول تا سوم شدند.


دبیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، بیان کرد: در رشته قرائت ترتیل نیز  خدیجه عیاری بیدگلی حائز رتبه اول، صدیقه باباخانلو حائز رتبه دوم، طیبه احمدی حائز رتبه سوم و فاطمه طلوعی حائز رتبه چهارم شدند.

وی با معرفی برگزیدگان رشته قرائت تحقیق عنوان کرد: فاطمه حمیدیان و زهرا دوازده‌امامی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های ‌اول و دوم در در رشته قرائت تحقیق شدند.


صالح نژاد یادآور شد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان قم در بخش آقایان نیز از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه الی روز جمعه ۱۹ شهریور به مدت زمان ۳ روز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha