یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ شیخ محمد حسن جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن جعفری گفت: در کنفرانس علمای تکفیری که در ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ در کراچی و با حضور برخی از علمای تکفیری و رئیس وقت کمیته رویت هلال پاکستان برگزار شد ، حرف هایی علیه عزاداری و علیه اذان شیعه زده شد. ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن جعفری امام جمعه اسکردو و رهبر شیعیان بلتستان پاکستان در بیانیه ای گفت: توطئه هایی که علیه شیعیان در پاکستان ایجاد شده است باید مورد توجه قرار گیرد و من از جوانان می خواهم که در بین کسانی که می خواهند بین شیعیان، تفرقه بیندازند قرار نگیرند. آنان تلاش می کنند اتحاد و وحدت را از بین ببرند و این افراد هرگز نمی توانند خیرخواه شیعیان باشند.

رهبر شیعیان بلتستان پاکستان با محکومیت اقدامات سران تکفیری اظهار داشت: در کنفرانس علمای تکفیری که در ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ در کراچی و با حضور برخی از علمای تکفیری و رئیس وقت کمیته رویت هلال پاکستان برگزار شد ، حرف هایی علیه عزاداری و علیه اذان شیعه زده شد. ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

وی سران تکفیری را آلت دست دشمن دانست و افزود: ما نمی دانیم چه نیروهایی پشت سر آنان هستند، اما به نظر می رسد اینها فقط مزدور هستند و یک قدرت بزرگ پشت آن وجود دارد و طبق گفته آن این کار ها انجام می شود چنین تلاش هایی قبلا هم انجام شده بود ولی با شکست مواجه شده و الان نیز شکست خواهد خورد.

وی در پایان گفت: چنین اقداماتی به هیچ وجه به نفع دولت پاکستان نیست. ما از رهبران شیعه می خواهیم که با اتحاد و وحدت با چنین مسائلی مقاله کنند  که ان شاءالله با یاری امام زمان و به برکت اتحاد، دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha