یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موکب

حوزه/ مدیر آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهاالسلام) اصفهان از برپایی ۲۳ موکب خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی در عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام محسن صادق زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمت رسانی آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهاالسلام) اصفهان برای راهپیمایی اربعین امسال اظهار داشت:  ۲۳ موکب در سال جاری از این حرم مطهر به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیر آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهاالسلام) اصفهان ادامه داد: شست و شوی لباس زائرین و توزیع یخ در بیش از ۲۰ موکب به صورت شبانه روزی انجام می شود و این کار تا روز اربعین ادامه دارد.

وی شعار امسال را «طریق الحب» اعلام کرد و افزود:  هرساله ۱۵۰ نفر از خدام براساس توانایی، عملکرد و تعهد خدمتشان در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهاالسلام) اعزام می شدند که به دلیل محدودیت امسال فقط ۶۰ نفر جهت خدمت رسانی در این موکب ها اعزام خواهند شد.  

صادق زاده به برقراری ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با ۱۰۰ موکب دار عراقی اشاره کرد و ادامه داد: توزیع تبرکات و هدیه پرچم حرم مطهر به موکب داران عراقی برای همکاری در طول سال انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه موکب ها توسط بانیان خیر تامین می‌شود، گفت: آماده سازی موکب ها سه روز طول می کشد و تجهیزات آن شامل ۱۷ ماشین لباسشویی و ۳ دستگاه یخ ساز است که روزانه ۷۵۰ قالب یخ بین زائرین کربلا توزیع خواهد کرد.

صادق زاده اعلام کرد: خادمین آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهاالسلام) اصفهان ساعت ۷ روز سه شنبه ۲۴ شهریور ماه در مراسمی ویژه به سمت کربلا بدرقه می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha