چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رًوی

خادمیاران رضوی در کاشان بیش از ۵۱۶ میلیون برای طرح‎های «آقا حساب کردند» و «چهارشنبه‌های امام رضایی‌» پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه در کاشان، مسئول کانون بقیة الله الاعظم(عج) کانون های خدمت رضوی کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خادمیارن رضوی بیش از ۵۱۶ میلیون برای طرح‎های «آقا حساب کردند» و چهارشنبه‌های امام رضایی‌ پرداخت کردند. ۲۲۳ میلیون و ۳۸۰ تومان از این مبلغ برای اجرای طرح «آقا حساب کردند»و ۲۹۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان نیز در قالب اجرای چهارشنبه‌های امام رضایی با مشارکت خیران از طریق این کانون به نیازمندان و اقشار آسیب دیده پرداخت شد.
محسن واحدیان کاشی اظهار کرد:  ۸۵ درصد از مجموع کمک‌های مالی برای اجرای طرح‎های «آقا حساب کردند» و چهارشنبه‌های امام رضایی توسط خادمیاران و ۱۵درصد آن از سوی خیّران جذب شد.
وی افزود: کمک‌های پرداختی این کانون برای طرح «آقا حساب کردند» شامل ۵۰۰ تومان هدیه فرزند آوری به یک زوج جوان، ۲۵میلیون تومان خرید ۳۰۰ متر کاشی و سرامیک، ۶ میلیون و ۹۰۰ تومان خرید گوشی برای یک فرزند یتیم، ۴۵ میلیون تومان برای رهن منزل، ۱۰۰ هزار تومان کمک به به سالمند سادات،۲ میلیون تومان برای برگزاری جشن عید غدیر یک سادات و ۲ میلیون تومان تسویه بدهی نیازمندان است.
مسئول کانون کانون بقیة الله الاعظم(عج) کانون های خدمت رضوی کاشان ادامه داد: پرداخت۳۰۰ هزار تومان برای شهریه یک دانش آموز،۱۰۰ هزار تومان تسویه بدهی لوازم التحریر و نوشت افزار ۲ خانواده مستمند، ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کمک هزینه خرید جهیزیه یک خانواده نیازمند،۸۰ هزار تومان تسویه وام مستمند، ۵۸ میلیون تومان کمک بلا عوض برای خرید وسیله نقلیه یک سرپرست خانوار بیکار و ۶۵ میلیون تومان وام برای خرید خانه از دیگر کمک‌های مشارکتی خادمیاران رضوی در کانون بقیة الله الاعظم (عج) برای طرح «آقا حساب کردند» در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ است.
به گفته وی فعالیت‌های انجام شده توسط اعضای کانون بقیه الله الاعظم (عج) در ۶ ماهه نخست امسال در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی نیز شامل ۲ میلیون تومان برای برگزاری جشن تولد چند یتیم،۵۰۰ هزار تومان برای اهدای ۱۵۰هزار تومان دستبند منقش به نام امام رضا (ع) در حرم مطهر حضرت به دختران محجبه، ۵۰۰ هزار تومان حمایت مالی از بیمار، یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی اعضای کانون و کمک‌های فرهنگی، ۱۶میلیون تومان ذبح چهار راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه ۱۷۲پرس غذا برای بیماران کرونایی،سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هفتگی به نیازمندان و ایتام ۲۰ میلیون تومان برای تهیه هفت تن گلاب و بیدمشک برای حرم مطهر است.
مسئول کانون کانون بقیة الله الاعظم (عج) کانون های خدمت رضوی در کاشان، اظهار کرد: پرداخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان نذری،۴۵۰ هزار تومان کمک هزینه اعزام یک نیازمند به مشهد مقدس، ۹۰۰ هزار تومان کمک به ۲ موسسه خیریه، پرداخت هزینه ۲ میلیون تومانی اقامت زائر پاکستانی اهل تسنن، ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای پخت کیک، تهیه شربت، شیرینی، بستنی، آبمیوه و کیک برای پذیرایی در مناسبت‌ها، ۱۰ میلیون تومان هزینه عیادت از بیماران سادات با اهدای گل و بسته‌های عیدانه، ۱۰ میلیون تومان برای توزیع ۱۰۰ بسته عیدانه بر سر مزار سادات، ۲۲ میلیون ۷۵۰ هزار تومان هزینه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع)، ۷۵۰ هزار تومان برای پخت ۳۰ کیلو نان عباسعلی، ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان غذای نذری، هفت میلیون و ۳۲۰ هزار تومان کمک به بیماران کرونایی، ۷۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان هزینه توزیع حدود ۲۲۰ بسته ارزاق بین مستمندان، بی بضاعتان، بی سرپرستان و ایتام سایر کمک‌های خادمیاران رضوی این کانون در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی است.
واحدیان کاشی خاطر نشان کرد: اهدای خون خادمیاران، عیادت از بیمار، ارائه مشاوره رایگان حقوقی و املاک به افراد مستمند، برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در منزل کسانی که توانایی حضور در مراسم عمومی را ندارند با تبرکات و دلجویی از آنها، و... از دیگر برنامه‌های اعضای کانون بقیة الله الاعظم(عج) کاشان در ۶ ماهه نخست امسال بود.
۴۰۰ خادمیار کاشانی ثبت شده در سامانه خادمیاران رضوی در قالب ۱۳کانون عمومی  و ۱۹ کانون تخصصی کانون‌های خدمت رضوی در کاشان فعالیت دارد.
انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha