چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
امام جمعه جلفا

حوزه/ امام جمعه شهرستان جلفا گفت: رزمایش فاتحان خیبر برای دوستان، صلح و برای دشمنان هشدار است.

حجت الاسلام اسماعیل هادوی، امام جمعه شهرستان جلفا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: رزمایش فاتحان خیبر برای دوستان، صلح و برای دشمنان هشدار است.

بیشتر بخوانید:

خیبری ها بیدارند و دست به شمشیر | همسایه ها گول صهیونیست ها را نخورند | مخابره پیام صلح و دوستی از ایران

وی با اشاره به تحرکات صورت گرفته در مرزهای شمال غرب جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز شاهد برخی تحرکات نظامی در مرزهای شمالغرب کشورمان علی الخصوص جمهوری آذربایجان هستیم که نشان دهنده حضور برخی دشمنان در نزدیکی مرزهای کشورمان است.

امام جمعه جلفا ادامه داد: برگزاری رزمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نام «فاتحان خیبر» هشداری است برای سران کشور آذربایجان که بدانند خواب هایی که رژیم صهیونسیتی و آمریکا برای آنها دیده اند، توطئه ای بیش نیست.

حجت الاسلام هادوی افزود: جمهوری آذربایجان مرزهای کشورمان را جولانگاه حضور صدها نفر از نیروهای رژیم صهیونسیتی که قدرت مقابله با جوانان حزب الله لبنان و فلسطین اشغالی را ندارد قرار می دهد، این مسئله مردم برای ایران اسلامی و نیروهای مسلح قابل تحمل نخواهند بود و قطعا هرگونه تحرک و اشتباهی بی جواب نمی ماند و اگر آغاز کننده جنگی باشند ما پایان دهنده رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جمشید قره قزلو IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    خدا را شکر برای رزمایش خیبر که توسط نیروهای مسلح مقتدر صورت گرفت در حقیقت غرش غیرتشان خواب را از سر # الهام اسرائیلی# پراند.