دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: نباید کار هیئت ها تنها به برگزاری مداحی و روضه خوانی خلاصه شود، تشکل ها و مجالس مذهبی باید کانونی برای افزایش معرفت و آگاهی بخشی به جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، امروز در نشستی با جمعی از مسئولان تشکل های دینی و مذهبی شهرستان کامیاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: امروز نه تنها جهان اسلام، بلکه دیگر ادیان نیازمند شناخت بیشتر شخصیت حضرت محمد (ص)، رسولی که به مهربانی معروف بودند، هستند.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به اینکه باید شخصیت رسول اکرم (ص) برای جوان مسلمان بازخوانی شود، گفت: نباید کار هیئت ها تنها به برگزاری مداحی و روضه خوانی خلاصه شود، تشکل ها و مجالس مذهبی باید کانونی برای افزایش معرفت و آگاهی بخشی به جوانان باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر برخی کشورهای اروپایی با جسارت کامل با کاریکاتورهای موهن خود به شخصیت نازنین رسول خدا (ص) توهین می کنند، بی شک این جسارت ها نتیجه کم کاری ما در معرفی این شخصیت والای انسانی به جهان بشریت است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران در پایان گفت: امیداریم جوان مسلمان و ایرانی بتواند  بهتر و به صورت دقیق تر با سیره رسول اکرم (ص) آشنا شود تا در دام تبلیغات مسموم و دین ستیزانه دشمنان گرفتار نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha